1. LIVRAREA PRODUSELOR
Produsele achizitionate de pe site-ul www.magazinulmami.ro vor fi livrate pe teritoriul Romaniei, dar si international prin intermediul serviciului de curierat.
Termenul de livrare este de 1-3 zile lucratoare, prin CURIER, daca nu se specifica altfel, socotit de la data preluarii comenzii dvs. Acest termen este orientativ, el putand fi modificat din motive independente de vointa noastra. In cazul în care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai afla in stoc, veti fi instiintat. Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. In cazul produselor care nu se afla pe stoc sau in cazul comenzilor mari, termenul de livrare poate creste pana la 3 saptamani. Plata se poate face ramburs (la ridicarea coletului) direct catre firma de curierat, sau se poate face in avans, prin ordin de plată in baza unei facturi proforme, sau direct pe site la plata cu cardul.
2. RETURNAREA PRODUSELOR/ RENUNTAREA LA CUMPARARE
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie a produsului, respectiv prin comanda online, livrare sau ridicare din magazin.
Conform OG nr. O.U.G. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, care aproba ordonanta, „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“. Returnarea produselor trebuie efectuata in termen de 14 zile de la primirea produselor cumparate.
Produsul returnat trebuie sa fie un produs nefolosit, fara urme de uzura, cu eticheta si ambalaj intact. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la retur.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a reexpedia produsul, pe cheltuiala clientului.
Nu se accepta pentru returnare produse care au fost achiziionate pe comanda speciala sau care la momentul respectiv nu faceau parte din oferta companiei!
Nu se accepta pentru returnare produse care au fost achizitionate pe comanda speciala cu avans incasat!
In cazul produselor pe baza de comanda, cu avans incasat, avansul nu se returneaza daca clientul renunta la comanda.
Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:
– in cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut – produsul trebuie returnat sigilat;
– starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor.
Returnarea banilor aferenti comenzilor returnate prin curierat se va face prin transfer bancar. Produsele returnate prin curier nu se vor trimite cu RAMBURS.
Aceste dispozitii se aplica conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul are posibilitatea sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs. In toate cazurile returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
Costurile privind returnarea produselor prin curier se calculeaza in functie de greutatea si dimensiunile coletului, precum si in functie de localitatea de expeditie.
3. TENTATIVA DE FRAUDA
Orice tentativa de acces neautorizat a bazelor de date, datelor personale, serverului sau continutului site-ului www.magazinulmami.ro va fi raportata autoritatilor competente si va face obiectul unei plangeri penale catre acestea.
4. LITIGII
Orice litigiu aparut intre Clienti si Furnizor va fi rezolvat pe cale amiabila. Pentru conciliere interna gratuita, sunati la numarul 0744 394 373 oricand in timpul programului de lucru de luni pana vineri intre 08:00 si 18:00. In cazul in care nu s-a reusit rezolvarea conflictului pe cale amiabila, competenta revine Instantelor de Judecata Romane, de pe raza municipiului Valcea.
Prin vizitarea si cumpararea de produse prin orice mijloc (comanda online, telefonic, email, etc), Clientul confirma ca a citit si acceptat termenii si condițiile de mai sus. Utilizarea site-ului de catre Client pentru informare implica totodata acceptarea neconditionata a acestor termeni si conditii.